Skip to content

Työmarkkinatorin Asiointi-palvelu on poissa käytöstä 23.-25. toukokuuta

Työmarkkinatorin Asiointi-palvelussa on kahden päivän katkos. Katkos alkaa perjantaina 23.5. klo 12 ja päättyy maanantaina 26.5. kello 8. Katkoksen aikana palveluun ei voi kirjautua.

Myös henkilöasiakkaiden puhelin- ja chatpalvelut eli Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta ja Työttömyysturvaneuvonta ovat suljettuna perjantaina 23.5. kello 12 alkaen tietojärjestelmämuutoksen vuoksi.

Asiointi-palvelun käyttökatko johtuu siitä, että järjestelmään tehdään useita parannuksia.

Työnhakija-asiakkaat

Ohjeistamme sinua hoitamaan ensisijaisesti keskeneräiset työnhakuun liittyvät asiasi ennen käyttökatkoa tai heti sen jälkeen alkuviikosta. 

Keski-Uudenmaan TE-palveluiden työnhakijoiden puhelinneuvonta on auki perjantaina 23.5. klo 9-12. Samoin Hyvinkään ja Järvenpään palvelutorien työnhakijoiden ajanvaraukseton ohjaus- ja neuvontapalvelu on avoinna klo 9-12.

Lue lisää asiointipalveluiden uudistuksesta ja käyttökatkosta

Työnantaja-asiakkaat

Muutoksessa työnantajat siirtyvät käyttämään Työmarkkinatorin asiointia.  

Palveluiden siirtyminen Työmarkkinatorille tekee työnantajan palveluista entistä käyttäjäystävällisempiä ja tehokkaampia. Siirtymän jälkeen työantaja-asiakkaat saavat työnantajana parempaa palvelua ja asioidesi käsittely nopeutuu.  

Yritys- ja työantaja-asiakkaan neuvontapalvelut, eli Yritys-Suomi-neuvonta, Yrittäjän talousapu -neuvonta sekä Work In Finland -kansainvälisen rekrytoinnin työantajaneuvonta ovat auki normaalisti perjantaina 23. toukokuuta.

Keski-Uudenmaan TE-palveluiden yritysten puhelinneuvonta on auki perjantaina 23.5. klo 9-12.

Lue lisää työnantajien asioinnin uudistuksesta

Jos käyttökatko jatkuu pidempään, ilmoitamme asiasta verkkosivuillamme. 

Jaa juttu:
Footer is loading...