Työmarkkinatorin Asiointi-palvelu on poissa käytöstä 23.-25. toukokuuta
—Työnhakijat
Työmarkkinatorin Asiointi-palvelussa on kahden päivän katkos. Katkos alkaa perjantaina 23.5. klo 12 ja päättyy maanantaina 26.5. kello 8. Katkoksen aikana palveluun ei voi kirjautua.
Myös henkilöasiakkaiden puhelin- ja chatpalvelut eli Työmarkkinatorin sähköisen asioinnin neuvonta ja Työttömyysturvaneuvonta ovat suljettuna perjantaina 23.5. kello 12 alkaen tietojärjestelmämuutoksen vuoksi.
Asiointi-palvelun käyttökatko johtuu siitä, että järjestelmään tehdään useita parannuksia.
Työnhakija-asiakkaat
Ohjeistamme sinua hoitamaan ensisijaisesti keskeneräiset työnhakuun liittyvät asiasi ennen käyttökatkoa tai heti sen jälkeen alkuviikosta.
Keski-Uudenmaan TE-palveluiden työnhakijoiden puhelinneuvonta on auki perjantaina 23.5. klo 9-12. Samoin Hyvinkään ja Järvenpään palvelutorien työnhakijoiden ajanvaraukseton ohjaus- ja neuvontapalvelu on avoinna klo 9-12.
Lue lisää asiointipalveluiden uudistuksesta ja käyttökatkosta
Työnantaja-asiakkaat
Muutoksessa työnantajat siirtyvät käyttämään Työmarkkinatorin asiointia.
Palveluiden siirtyminen Työmarkkinatorille tekee työnantajan palveluista entistä käyttäjäystävällisempiä ja tehokkaampia. Siirtymän jälkeen työantaja-asiakkaat saavat työnantajana parempaa palvelua ja asioidesi käsittely nopeutuu.
Yritys- ja työantaja-asiakkaan neuvontapalvelut, eli Yritys-Suomi-neuvonta, Yrittäjän talousapu -neuvonta sekä Work In Finland -kansainvälisen rekrytoinnin työantajaneuvonta ovat auki normaalisti perjantaina 23. toukokuuta.
Keski-Uudenmaan TE-palveluiden yritysten puhelinneuvonta on auki perjantaina 23.5. klo 9-12.
Lue lisää työnantajien asioinnin uudistuksesta
Jos käyttökatko jatkuu pidempään, ilmoitamme asiasta verkkosivuillamme.